få lida för andras misstag

2011-08-23 - 15:30:05
Ni vet den där eleven som aldrig skolkar, som bryr som om alla, alltid räcker upp handen. Ger lärare tips, är ärlig mot alla, inte snackar skit om någon. Tränar, hjälper till hemma, alltid finns där för mina vänner. Den eleven är jag och jag är så jäkla besviken just nu, vill bara ge upp allt. Inte livet men bara få ta en paus ett tag, inget ställer upp och går i min väg trots att jag alltid ger mer tillbaka. Så himla besviken .
Postat av: matilda

ge inte upp moa, de finns få som är som dig. Fortsätt kämpa på hörru! :)

2011-08-23 - 21:07:15
Postat av: Nathalie

om du tar bort träningen så är jag likdan och jag kan säga att du är inte ensam Moa, men ge upp får du inte göra, du är för bra för det! kram <3

2011-08-24 - 19:49:16
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är grym Moa!

2011-08-27 - 18:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0