att ha publik, istället för träd

2011-08-14 - 16:56:31

Efter att jag kört till Stockholm började vi promenera in mot stadium, åt en glass i solen å bara njöt.
Jag och emma köpte även skosnören för att stödja barncancerfonden och unicef.

Mamma & pappa va med.

Snygg huvudstad!

4 timmar senare började de mörkna och efter att ha käkat lite och tagit de lugnt ett bra tag var vi redo.

Överflöd av bananas.

Extrema köer till bajamajorna, nervösa deltagare maybe...

Emma & jag värmde upp & fick även lite massage av en massör sen gick vi och ställde upp oss i våra olika startled.

Fixar med spotify i sista sekund, hade gjort en grym lista som tyvärr inte kunde uppdateras pg.a att de inte fanns någon internet anslutning. Blev sur men kommer över de, valde en annan lista och tog britneys - lucky som startlåt.

Såhär såg det ut under hela loppet. Hela 20 000 medverkade och de flesta va riktigt duktiga. Man fick sånna adrenalinkickar och de bästa var när man svängde ut längst ut i kurva och gjorde extrema ökningar och publiken skrek och applåderade, hehe...


Här har de flesta gått i mål och blir grattade av sina nära å kära.

Hittade tillslut Emma och det visade sig att jag endast va 10 sekunder snabbare.
Jag på 56 minuter. Vi sprang hela loppet och va riktigt nöjda.


Motgångar som jag hoppas kunna skippa nästa år:
Blev förskyld dagen innan och febern la sig också under dagen...
Spotify lista som inte ville funka...
Extrem håll...
Och pg.a min tandställning så har jag inte kunnat äta de jag velat som pasta, kött osv, vilket inte va de bästa inför tävling.

Men annars va de så sjukt kul och tänker absolut fortsätta tävla, detta är bara början ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0