Vem är PT moa?

2011-04-23 - 22:11:26
Hej ni som redan har kikat in här! 
Nu är det Påsklov och det känns redan som sommar, jag spenderar dagarna med min bästa vän i hennes stuga. 
Just nu är det påskägg lite överallt här men när jag kommer hem har vi en liten utmaning till er alla!
Här kommer jag skriva om mina bästa och häftigaste mattips och om min träning och lite tips inom det. Som ni nog förstår är jag ingen PT (personlig tränare) utan jag vill kunna dela med mig av mina bästa tips och egna erfarenheter.
Jag kan lova er en intressant blogg för er som har samma intressen, kram så länge vi hörs snart igen fina ni.



My och jag målade lite här och var idag, cykling, paddling och lite gym i gräset sysslar vi också med när vi har lite energi över. 


Här snackar vi sockersött i mängder, mums!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0