Om sanningen ska fram

2011-04-27 - 19:19:30
Nä nu får jag skärpa mig, men om sanningen ska fram så har jag varit lite för nervös för att skriva här på min blogg hittils. Den är ju så fin och då ska den ju få fyllas med häftiga inlägg såklart.
Snart är jag tillbaka, här ska det fixas och trixas först!

Nu först och främst väntas en löparrunda på 5 kilometer med väldigt mycket backar. Igår sprang jag 5 kilometer terräng och det var galet kul men idag blir det lite mer intervaller. Man utvecklar då kroppen mer än att springa på distans men mer om det i ett annat inlägg.

Här är en låt som jag älskar att springa till, benen springer iväg av sig själv och man vill nästan skrika högt och sjunga med, trots att man är helt uppe i varv i löpningen:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0